Despre recunoştinţă

Maria Ciobanu, fost mea studentă la Facultatea de Filologie a Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, şi-a încheita studiile de masterat în ianuarie 2013, cu o teză despre Mihai Eminescu, elaborată prin coordonare cu mine. Cu alte cuvinte, i-am fost conducătorul de lucrare şi la licenţă, şi la master. Din păcate, nu am putut fi prezentă la susţinerea tezei. Recent, Maria a găsi o formă inedită de a-mi mulţumi pentru cei 5,5 ani de studenţie – timp în care am colaborat (ea studentă, eu profesoară). Îţi mulţumesc, Marie, pentru atenţie, pentru munca şi ingeniozitatea ta!

Acest articol a fost publicat în 1 și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

